.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چاپ نخستین شهرنامه گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: گلستان برای نخستین بار در سطح کشور توانست چاپ و تدوین نخستین شهرنامه ادبی، فرهنگی، هنری و علمی گلستان را داشته باشد که این مهم به عنوان مدل کشوری انتخاب شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس غلامرضا منتظری در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گلستان اظهار داشت: هر ساله شعارهایی به عنوان محورهای اهمیت شورا تعریف می‎شود تا به عنوان تراز حرکت شورای فرهنگ عمومی قرار بگیرد که بر این اساس، فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از اولویت‎های پژوهشی را مدنظر قرار داده است.

وی به محورهای مهم شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و اذعان داشت: ترویج فرهنگی عفاف و حجاب، فرهنگ مصرف و صرفه‎جویی، ساماندهی فعالیت‎های مذهبی، روش‎های تحکیم بنیان خانواده، ساماندهی فعالان مراکز قرآنی استان از مهم‌ترین رویکردهای شورای فرهنگ عمومی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: استفاده از چهره‎های علمی و فرهنگی سراسر کشور به مناسبت‎های مختلف مذهبی از دیگر برنامه‎های این شوراست.

منتظری در بخش دیگری از سخنانش افزود: استان گلستان برای نخستین بار در سطح کشور توانست چاپ و تدوین نخستین شهرنامه ادبی، فرهنگی، هنری و علمی گلستان را داشته باشد که این مهم به عنوان مدل کشوری انتخاب شد.

وی بیان داشت: در سال گذشته گلستان مجموعه فرهنگی "ستاره صبح" را برگزار کرد که بالغ بر 100 هزار نفر از این برنامه فرهنگی بازدید کردند و این اقدام فرهنگی در کارنامه درخشان گلستان ثبت شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه گلستان تنها استانی است که توانسته مصوبه 26 باب کتابخانه را اخذ کند اظهار داشت: خوشبختانه استاندار گلستان، فرمانداران شهرستان‎ها و ائمه جمعه نظرشان بر این مبنا قرار گرفته که فرهنگ عمومی باید تعالی روزافزون داشته باشد.

منتظری در پایان گفت: اگر در راستای آسیب‎هایی که شورای فرهنگ عمومی را تهدید می‎کند برنامه سالانه و حمایتی دقیق‎تری تعریف شود مشکلات به زودی مرتفع خواهند شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.